3 saker

Jag är svårfångad. Förut kunde jag bli kär på ett ögonblick (okej, där överdrev jag) men nu har jag lärt mej att det enda sättet att inte bli sårad är att spela svårfångad. Alltså; även om du redan fallit för personen så håller du dej en bit på avstånd för då kommer det märkas direkt om det verkligen är dej som den här killen vill ha.
-
Jag hatälskar mitt hår. Mitt hår är mitt lilla dilemma om jag säger så. För så fort jag torkat håret efter en dusch så blir det verkligen affrokrull och det är samma sak om jag går ut när det regnar, snöar eller är fuktigt ute. Då hatar jag mitt hår mer än nått annat. Men när det är helt nyfixat så älskar jag det verkligen! Lite knepigt det där.
-
Jag har haft alla möjliga husdjur. Okej, håller ni i er? Här kommer alla jag kan komma på för tillfället;
Groda, undulat, papegoja, kanin, marsvin, fisk, hund, katt, sköldpadda, dvärgvaktel, kalv, lamm o kräfta.
Hahaha, ni undrar säkert var "kräfta" kom ifrån? Jo men det var såhär att vi brukade åka till ett ställe när jag var mindre och fiska kräftor och en av gångerna när vi tog hem så ville jag behålla en av kräftorna. Så han fick heta Klo och bo i mitt akvarium. Där levde han ett bra tag faktiskt. Helt sjukt att hans ens överlevde! Men han käkade fiskmat och verkade ha det skitbra ;)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0