3 saker

Jag är lycklig. Visst, mitt liv är långt ifrån perfekt! Men jag har flera underbara vänner som alltid finns där. Jag bor tillsammans med en underbar familj. Jag har tillgång till att göra det jag älskar, jag har allt jag behöver helt enkelt.

Jag hatar mjölk, har jag alltid gjort och kommer troligen alltid göra. Jag var alergisk mot det när jag var mindre så fick inte dricka det förns senare i livet och det är väl därför jag inte tycker om det antar jag.

Jag är beroende av vad andra tycker, och det gäller det flesta saker. Killar, kläder, smink, hår, allt. Jag gör oftast som jag själv vill och sådär men jag oroar mej alltid över vad folk ska tycka och reagera. Det här är något jag verkligen jobbar med att komma över!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0