Go'morron fredag!

Äntligen fredag igen! Sjukt vad lovet gått snabbt.. Det är ju bara ett par dagar kvar nu, det är fan inte okej!!
Mitt lov har varit bra hittills, dock väldigt snöfritt... Men idag ligger det lite snö på backen och solen skiner :)
Min kväll igår tillbringades med Sara, Dallas, Amanda, Pontus, Anzy och Tobbe. Rätt lugn men riktigt rolig.
Jag kom precis hem från Anzy där jag sov inatt och just nu sitter jag och väntar på galenpannan Sara.
Vad jag vet ska vi köra på en repris av igår ungefär, men lite mer partyparty om jag förstod Sara rätt ;)
Men först och främst blir det att dunka musik medans man fixar lite käk och sen blir det städning inför imorn.
Och då undrar ni säkert vad som händer imorn? Jo det är typ som "julafton" för serberna/bosnierna.
Vilket vi firar här hemma eftersom min låtsaspappa är serb. Så det kommer va fullt hus här imorn!
Take care


ni är underbara flickor ♥

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0