halli hallå

Gårdagen slutade helt okej ändå. Sara och jag drog till Jesper och var med han, Anzy, Annelie, David och nån.
Kom hem från Anzy för en stund sen, blev att sova där inatt igen. Jag har precis duscha och ska strax ta och städa.
Om 2 timmar kommer dom första gästerna och sen är jag utslängd från mitt egna hem också, himla kul, haha...
Nån som kommer från en annan stad ska sova i mitt rum, i min säng så jag får hitta nått annat ställe att sova på :/
Men det blir nog nemas problemas. Ikväll blir det iallafall att öppna presenter och käka stora lass med mat!
Efter det ska vi brudar troligtvis tillbringa kvällen nere hos Becca och sen dra vidare till nått trevligt ställe.
puss på er



COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0