tidsfördriv, bara för att becca är så seg på att ta sej hit.......

Är du i ett förhållande? - Nej
Har du kysst någon idag? - Ja det har jag :]
Är du romantisk? - Ja när jag vill så!
Vad är viktigt i ett förhållande? - Att man litar på varandra och trivs tillsammans.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Har du lekt med någons känslor? - Har hänt
Har många har du varit ihop med? - 2, men kan väl inte direkt kalla det så seriösa förhållanden
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu känner jag för ett förhållande.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag, gör mitt bästa ;)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad tror jag
Vem är den viktigaste personen av motsatta kön i ditt liv? - Davor (låtsaspappa) och pappa tror jag
Vill du ha barn? - När jag blir äldre så tror jag nog det :)
Blir du lätt kär? - Jag blir lätt kär men jag har inte lätt för att gå in i ett förhållande..
Vad faller du för? - Personligheten fört och främst, men utseendet har ju självklart också en liten roll.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - Det är väl inte nån big deal egentligen. Bara man trivs tillsammans så spelar det ingen som helst roll om man har något gemensamt eller inte.
Har du fått ditt hjärta krossat? - Ohja..
Har du en "utseendetyp" hos killar? - Nej jag har ingen direkt "stil", jag kan fastna för lite olika slags killar.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - Helt okej, om båda är med på det så äre väl bara att köra??
Är kärlek allt i livet? - Inte direkt allt, men en väldigt stor del.

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0